בוגר מוסדות תורניים, בני ברק: "התעניינותי בעיצוב מתחילה כמחנך שאוהב את עבודת 'עיצוב' חללו הרוחני של החניך שבאחריותי. יחד עם זאת, תמיד קסם לי עיצוב חלל פיזי לכדי מציאות המשפיעה על הנמצאים בה.
כבוגר קורס "עיצוב מטבחים וחדרי אמבט" במרכז הישראלי לעיצוב", נוכחתי כי כל הסופרלטיבים ששמעתי על המכללה טרם לימודיי מתגמדים לעומת המציאות – המרצים מקצועיים והמרתקים, חומר הלימוד מגוון ומקצועי ,תוכנת הדיליקס שעושה את העיצוב להרבה יותר קל וקסום ובעיקר האווירה, אין דומה לה באף מכללה שבה למדתי קודם לכן. המרצים הם בעצם חברים טובים שעונים על כל שאלה, גם מעבר לשעות הקורס וצוות המכללה – כל מילה שאומר עליהם פשוט תגמד את הרגשת התודה שמציפה אותי כלפיהם.
לא אאריך ורק אכתוב במילה אחת לכולכם: ת – ו – ד – ה !"