בת 30, נשואה ואמא לילד: "אל קורס עיצוב המטבחים הגעתי ללא כל רקע בעיצוב. במהלך חופשת הלידה שלי ישבתי שעות ארוכות בבית עם התינוק הקטן והיה לי את הזמן לבחון את ביתי. גם את המטבח. תהיתי רבות האם המטבח שלי "נכון" מבחינה עיצובית, תכנונית ופרקטית, שכן מפאת מחסור בזמן ומזומנים בעת שיפוץ בתינו, נגר תכנן לנו אותו על רגל אחת ובכמה דקות. לא ידעתי את התשובה לשאלה זו שהציקה לי ונדלק אצלי ניצוץ.
עשיתי חיפוש באינטרנט – "לימודי עיצוב מטבחים". הגעתי אל כמה מכללות- קראתי, התרשמתי, הגעתי לפגישות ייעוץ ובחרתי, לשמחתי, במכללת "המרכז הישראלי לעיצוב". בדיעבד אני שמחה על ההחלטה ללמוד במכללה זו כי קיבלנו, חבריי לקורס ואני, את מיטב המרצים, הידועים והטובים בתחומם. למדנו מהם המון ואין לי ספק כי כל אחד מחבריי יצליח בזכותם בתחום.